Waarom lid worden?

Als lid van PLA..N. bent u altijd op de hoogte van ontwikkelingen in de branche, nieuwe wet- en regelgeving, nieuwe technieken en ontwikkelingen in de branche. 

 

Een stevig netwerk

Een netwerk is altijd belangrijk, maar extra belangrijk in onze branche. Er zijn zoveel verschillende vraagstukken en situaties, dat overleg met een collega ontzettend waardevol is. 
2x per jaar organiseren we een bijeenkomst waar onze leden elkaar kunnen ontmoeten en kennis en ervaring kunnen uitwisselen. 

 

Eigen online omgeving

Als u lid wordt, krijgt u een eigen online omgeving. In deze online omgeving heeft u de mogelijkheid om:

  • Uw bedrijf in de spotlight te zetten. Voeg uw logo toe en vink aan waar uw specialiteiten liggen. Optioneel kunt u een extra stukje schrijven over uw bedrijf. Dit alles wordt zichtbaar op onze ledenpagina.
  • Facturen te bekijken. De jaarlijkse facturen kunt u downloaden voor uw administratie.
  • Certificaat downloaden. Als lid van PLA..N. ontvangt u jaarlijks een bewijs van lidmaatschap. Dit kunt u gebruiken voor bijvoorbeeld uw verzekering. 
  • Ledenaanbiedingen te bekijken.
  • Kennis van ons vak na te lezen.

 

Beeld naar buiten

PLA..N zet nieuwsberichten op de eigen website maar treedt ook naar buiten via social media op Facebook en LinkedIn of persberichten. Daarnaast nemen wij deel aan diverse werkgroepen en overleggen met andere partijen zoals diverse ministeries, KPMB, Ctgb, RPMV, Opleiders, etc. 

 

Laat uw mening horen

Als lid zijn er meerdere manieren waarop u kunt laten weten wat voor u belangrijk is. Ook bepaald u zelf hoe actief u deelneemt aan onze vereniging. Wel zullen we af en toe een oproep doen om deel te nemen in een commissie.

  • Tijdens bijeenkomsten kunt u praten met de mensen in het bestuur en de diverse commissies. Zo geeft u aan wat voor u belangrijk is.
  • Af en toe vragen we u een enquête in te vullen. Hierdoor weten wij wat onze leden belangrijk vinden en kunnen daar mee aan de slag.
  • U kunt plaatsnemen in 1 van onze commissies zoals de Technische commissie, Communicatie commissie, de Rattenjagers, Kascommissie. Ook worden er soms tijdelijke werkgroepen opgericht omdat het onderwerp op dat moment speelt.
  • Wanneer een bestuurslid aftreedt, kunt u kenbaar maken dat u in het bestuur plaats wilt nemen. U dient een meerderheid van de stemmen van de leden hebben om in het bestuur plaats te mogen nemen.

 

Kosten

Als u lid wordt, ontvangt u 1x per jaar een factuur. De kosten van het lidmaatschap en eventuele verhogingen worden via stemmingen tijdens de Algemene Ledenvergadering vastgesteld. 

De lidmaatschapskosten worden bepaald aan de hand van het aantal FTE's dat u in het bedrijf heeft. Dit toont u aan door een accountantsverklaring in te dienen. 

Kosten lidmaatschap
1-3 medewerkers € 395,00
4-6 medewerkers € 575,00
7-10 medewerkers € 775,00
11-15 medewerkers € 1.075,00
16-20 medewerkers € 1.275,00
20+ medewerkers € 1.775,00

 

Lid worden