Platformplaagdierbeheersing.nl

Overheid is regie kwijt

Beantwoording Kamervragen over het bericht ‘De overheid is de regie kwijt in het bestrijden van overlast van ratten’ Minister Schouten (LNV) beantwoordt vragen van het Kamerlid de heer Geurts over… Lees verder

Goede feestdagen

Namens het bestuur van brancheorganisatie PLA..N. wensen wij u allen goede en gezellige feestdagen. Wij staan volgend jaar weer voor u klaar, met dezelfde passie en kennis van zaken. Niemand… Lees verder

Miljoenpoten

Miljoen- en duizendpoten behoren tot verschillende families. Ze behoren tot verschillende orden der klasse Diplopoda en der klasse Chilopoda. De klasse der miljoenpoten (Diplopoda of Millipedes) bestaat uit een tiental… Lees verder

Nieuw Lid

Brancheorganisatie PLA..N. verwelkomt als lid Constant Plaagdier Preventie uit Panningen. Contactpersoon de heer Constant Kurvers. Constant Plaagdier Preventie staat inmiddels op de website van PLA..N.: http://www.platformplaagdierbeheersing.nl/leden/ En op de Social Media van… Lees verder

Nieuw Lid

Brancheorganisatie PLA..N. verwelkomt als lid Vink-Ongediertepreventie uit Geijsteren. Contactpersoon de heer B. Vink. Vink plaagdierpreventie staat inmiddels op de website van PLA..N.: http://www.platformplaagdierbeheersing.nl/leden/ En op de Social Media van PLA..N.:… Lees verder

Nieuw lid

Brancheorganisatie PLA..N. verwelkomt als lid Nederlandse Bestrijdingsonderneming Ratex uit Amsterdam. Contactpersoon de heer Ben Snoek. Nederlandse Bestrijdingsonderneming Ratex  staat inmiddels op de website van PLA..N.: http://www.platformplaagdierbeheersing.nl/leden/ En op de Social Media… Lees verder

Nieuw lid

Brancheorganisatie PLA..N. verwelkomt als lid Allscan uit Zoetermeer. Contactpersoon de heer Herman Hilberink. Allscan  staat inmiddels op de website van PLA..N.: http://www.platformplaagdierbeheersing.nl/leden/ En op de Social Media van PLA..N.: Facebook,… Lees verder

In memoriam

Ons bereikte het droeve bericht dat ons lid Hans van Hooff, van Zuiveringsbedrijf J. van Hooff V.o.f., na een kortstondig ziekbed is overleden. Hans werd slechts 38 jaar. Op en top vakman,… Lees verder

Nieuw lid

Brancheorganisatie PLA..N. verwelkomt als lid Ongediertebestrijding Aajee uit Nunspeet. Contactpersoon de heer Jan Hendriks. Ongediertebestrijding Aajee staat inmiddels op de website van PLA..N.: http://www.platformplaagdierbeheersing.nl/leden/ En op de Social Media van… Lees verder